Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Sase greseli de networking pe care le fac intreprinzatorii - I

de Andreea Rada 23 Mai. 2011 4153
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
67% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
35% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
47% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

Cel mai bun lucru pe care il pot aduce retelele de socializare unei companii este sa o ajute, cu costuri scazute, sa comunice foarte bine cu clientii sau posibilii clienti.

De la un cont pe LinkedIn pana la a scrie un blog despre afacerea ta, retelele de socializare pot deveni o unealta foarte puternica in cadrul mixului de marketing.
Singura problema este ca orice suis are si un coboras, ca atare pe cat de mult te pot ajuta retelele de socializare, pe atat de rau te pot pune in dificultate daca nu vei sti sa le folosesti intr-un mod eficient.

Iata cateva dintre lucrurile de care trebuie sa tineti cont in utilizarea unei astfel de unelte pentru dezvoltarea companiei:

•    "Nu te intinde mai mult decat te tine plapuma"


Orice ne dorim putem gasi pe Internet, pe masura ce acesta se extinde mai mult si mai mult vor aparea mai multe optiuni: site-uri de networking de nisa, forum-uri interminabile sau comunitati online pentru felurite subiecte.

Fiecare noua retea sociala iti poate oferi alte posibilitati. De aceea, unii intreprinzatori isi doresc sa devina activi pe fiecare dintre ele, ajungand intr-o etapa in care nu vor mai putea sa se ocupe de toate si vor fi depasiti de situatie. Desigur, acest lucru nu are cum sa le lase posibililor clienti o parere buna despre afacere.

Ce este de facut in astfel de cazuri? Alege 2 sau 3 astfel de retele si incearca sa iti formezi acolo relatii cat mai bune cu colaboratorii tai, vei vedea ca iti va fi mult mai usor si poate cu timpul nici nu va mai fi nevoie sa te extinzi.

•    Mixul intre lumea personala si cea profesionala

Nu este nimic gresit in mentinerea unei relatii de prietenie cu anumiti colaboratori. Ceea ce nu este in regula este dezvaluirea betiei de aseara pe aceeasi pagina pe care incerci sa iti promovezi afacerea.

Pe scurt, oricat de draguta ar fi poza noua cu catelul tau nu trebuie sa o impartasesti cu cei cu care ai confruntari, negocieri sau incerci sa inchei o afacere, nu va fi de bun augur.

•    Atentie la informatiile oferite, incearca sa oferi informatii de valoare

Cheia unei legaturi de acest tip cu publicul este de a-ti apropia oameni care sunt interesati de ceea ce le poate oferi afacerea ta. Incearca sa ii tii la curent cu informatii importante.

Evita post-urile facute doar pentru a fi activ pe retelele de socializare. Poti scrie mai rar, dar atunci cand o faci trebuie sa fie cu responsabilitate. Incearca sa iti folosesti timpul gandindu-te la ceva interesant decat sa il pierzi cu un post fara valoare.

Click aici pentru partea a II-a.



Tags: mixul de marketingretele de socializarecomunitati onlinepromovare afacere

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.


Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]