Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

BRANDURI ROMANESTI DE SUCCES: Cine s-ar fi gandit? - Eugenia a trecut Atlanticul!

de Matei Avramescu 28 Mar. 2011 7063
5 din 1 vot
RATING UTILIZATORI
39% dintre cititorii acestui articol l-au considerat folositor
52% dintre vizitatorii nostri citesc cel putin 3 articole pe zi
31% dintre cei care ne citesc au o afacere de succes

"Hello! Can you give me an Eugenia, please?"... Cine si-ar fi imaginat, in trecutul comunist sau mai incoace, mai catre zilele noastre, ca celebra "Eugenie" (minunatii biscuiti cu destinele pe veci unite de-o suava crema de cacao cu iz de rom) va ajunge sa le zambeasca americanilor in nu mai putin celebra piata "Times Square" din New York?

Nu numai ca a supravietuit tranzitiei, nu numai ca a continuat, si dupa 1989, sa reprezinte un autentic brand romanesc, dar clasica si dulcea Eugenie a reusit o performanta cu care putine produse romanesti se pot mandri: sa fie exportata in Statele Unite ale Americii!
 
Intrare pe piata si strategie de marketing impecabile!
 
Compania "Dobrogea", producatorul Eugeniei, a intentionat sa intre in primul rand in marile metropole, cele cu o concentratie mare de emigranti, precum Chicago si New York. Usor, usor, Dan Zafiu, directorul de export al companiei, urmareste sa faca mutarea de accent catre publicul american nativ.
 
Ce urmeaza?
 
Dat fiind faptul ca rezultatele sunt mai mult decat promitatoare, Dobrogea Grup (producatorul marcilor: Eugenia, Merlin, Bonpana, Bongrana si Bongrana Sana si unul dintre cei mai importanti producatori din segmentul local de morarit si panificatie) intentioneaza chiar sa gaseasca investitori pentru deschiderea unei linii de productie in SUA.
 
Dobrogea Grup in cateva cuvinte:
 
Grupul din Constanta este format din cinci companii, respectiv Dobrogea Biscuit Constanta (productie), Transserv Dobrogea Constanta (transport), Dobrogea Onix Constanta (distributie locala), Prodglobal Galati (distributie zonala) si Fresh Dobrogea Constanta (retea de magazine) si controleaza noua unitati de productie.
 



Tags: euginiamarketingbranduri romanestiafacere

Urmareste-ne pe Google News

Votati articolul

Rating:
Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Articole conexe

Afacere romaneasca premiata cu 50.000 de euro

de Florin Amariei
13 Nov 2018
Un om de afaceri roman aflat la inceput in cariera de antreprenor a fost premiat cu 50.000 de euro pentru afacerea sa din Cluj si Bucuresti....

Afacere cu incaltaminte de lux: povestea antreprenorului care rescrie istoria confectionarii pantofilor

de Alina Constantinescu
31 Iul 2017
Dupa ce a terminat scoala profesionala, Andrei Tintoc din localitate Somesani a practicat meseria de pantofar in atelierul familiei sale. A crescut...

Interviu cu Leonard Radutz, Manager VivaNatura: De la argila terapeutica la afacere cu cosmetice naturale

de Alina Constantinescu
09 Mai 2017
Continuam seria interviurilor marca Idei de Afaceri cu o noua poveste de succes. Cand pasiunea se impleteste cu munca si perseverenta rezultatele nu...

Afacere de nisa: un antreprenor a descoperit succesul cu o tipografie

de Nita Alina
10 Apr 2017
Principala teama a antreprenorilor este de a nu pierde bani. Din pricina acestei frici, stam deoparte, nu pasim cu incredere in lumea...

Aboneaza-te GRATUIT la Newsletter-ul Idei de afaceri

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016




Rentrop ∧ Straton

Citeste Raportul Special GRATUIT

Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
Idei de Afaceri pentru 2024: 5 idei pentru Profit maxim
 
Adauga adresa de email si vei primi GRATUIT raportul special

Idei de AFACERI 2024







[x]